Polityka Prywatności i Plików Cookies
smoczesny.pl
Polityka prywatności
Dzień dobry!
Jeżeli tutaj trafiłeś, to niezawodny znak, że cenisz swoją prywatność. Doskonale to rozumiemy, dlatego oddajemy w Twoje ręce dokument, w którym w jednym miejscu znajdziesz zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies i innych technologii śledzących.
Informacja formalna na początek: administratorem Twoich danych osobowych jest Renata Pałka-Młynkowiak DRAGON DESIGN, Mickiewicza 38/6, 67-200 Głogów, NIP: 8481745188, REGON: 021158182.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe przede wszystkim w celach związanych z korzystaniem przez Ciebie z naszej strony internetowej, takich jak prowadzenie konta użytkownika, składanie zamówień i obsługa umów, rozpatrywanie reklamacji i odstąpień, wypełnianie obowiązków prawnych podatkowych, wysyłka newslettera, sprawy dotyczące roszczeń, analiza, statystyka, marketing itp. Twoje dane osobowe przetwarzamy przez okres niezbędny dla realizacji poszczególnego celu. Przysługuje Ci prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. Ponadto możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w dalszej części Polityki prywatności.
W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z Polityką prywatności, w każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres odo@smoczesny.pl
# 1: Kto jest administratorem danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Renata Pałka-Młynkowiak DRAGON DESIGN, Mickiewicza 38/6, 67-200 Głogów, NIP: 8481745188, REGON: 021158182. Niniejsza Polityka prywatności dotyczy strony internetowej smoczesny.pl. W zakresie profilów w mediach społecznościowych związanych z naszą stroną internetową, zgodnie z orzecznictwem Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, dostawca serwisu społecznościowego jest współadministratorem danych osobowych razem z administratorem danego profilu. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych przez poszczególnych dostawców serwisów społecznościowych znajdziesz tutaj:# 2: Z kim możesz kontaktować się w sprawie przetwarzania danych osobowych?
W ramach wdrożenia systemu ochrony danych osobowych w naszej organizacji podjęliśmy decyzję o niewyznaczaniu inspektora ochrony danych osobowych z uwagi na fakt, że w naszej sytuacji nie jest to obowiązkowe. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych oraz szeroko pojętą prywatnością możesz kontaktować się pod adresem e-mail odo@smoczesny.pl.W zakresie mediów społecznościowych możesz dodatkowo kontaktować się bezpośrednio z administratorami serwisów społecznościowych, w których prowadzimy swoje profile.# 3: W jakich celach przetwarzamy dane osobowe?
Tych celów jest więcej niż jeden. Poniżej znajduje się ich lista, wraz z bardziej szczegółowym omówieniem. Poszczególnym celom przyporządkowaliśmy również odpowiednie podstawy prawne przetwarzania:-
- Obsługa konta użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
-
- Realizacja zamówienia i obsługa umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
-
- Działania podejmowane w celu dokończenia zamówień przez klientów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
-
- Obsługa reklamacji lub odstąpienia od umowy (Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z właściwymi przepisami dotyczącymi prawa do odstąpienia od umowy i odpowiedzialności za zgodność z umową, art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
-
- Obsługa newslettera (art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
-
- Kontakt i obsługa korespondencji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
-
- Realizacja obowiązków podatkowych i księgowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z właściwymi przepisami prawa podatkowego)
-
- Tworzenie archiwum (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
-
- Obrona, ustalenie lub dochodzenie roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
-
- Tworzenie grup odbiorców reklam (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
-
- Obsługa mediów społecznościowych(art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
-
- Analiza i statystyka z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych(art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
-
- Marketing własny z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
-
- Organizacja akcji promocyjnych (art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
-
- Zapewnienie dodatkowych funkcji z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
-
- Realizacja obowiązków związanych z ochroną danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
# 4: Jakie informacje na Twój temat posiadamy?
Zakres przetwarzanych danych opisaliśmy w odniesieniu do każdego celu przetwarzania. Informacje w tym zakresie znajdują się powyżej, w punkcie 3 Polityki prywatności. Pośród danych znajdują się informacje takie jak:-
-
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- adres IP,
- adres do doręczeń,
- dane do faktury,
- numer rachunku bankowego,
- szczegóły złożonego zamówienia,
- dane zgromadzone w systemie mailingowym,
- informacje widoczne w profilach w mediach społecznościowych,
- informacje zawarte w korespondencji,
- Informacje Anonimowe.
-
# 5: Czym są „Informacje Anonimowe”?
Korzystamy z narzędzi, które gromadzą na Twój temat szereg informacji związanych z korzystaniem z naszej strony. Chodzi w szczególności o następujące informacje:-
-
- informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej,
- przeglądane podstrony,
- czas spędzony na stronie,
- przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami,
- kliknięcia w poszczególne linki,
- źródło, z którego przechodzisz na stronę,
- przedział wieku, w którym się znajdujesz,
- Twoja płeć,
- Twoja przybliżona lokalizacja ograniczona do miejscowości.
- Twoje zainteresowania lub inne preferencje określone na podstawie aktywności w sieci.
-
# 6: Skąd mamy Twoje dane osobowe?
W większości przypadków sam je nam przekazujesz. Przykładowo dzieje się tak, gdy rejestrujesz konto użytkownika, składasz zamówienie, przesyłasz reklamację lub odstępujesz od umowy, kontaktujesz się za pośrednictwem poczty elektronicznej lub chatu, a także korzystasz z funkcjonalności dostępnych na naszej Stronie lub w zewnętrznych serwisach (np. społecznościowych). Ponadto część informacji na Twój temat może być automatycznie gromadzona przez narzędzia, z których korzystamy. Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom. W wyjątkowych przypadkach możemy uzyskać Twoje dane osobowe także z innych źródeł, np. w sytuacji, gdy podmiot, który Cię zatrudnia, wskazuje nam Twoje dane jako osoby do kontaktu w sprawach związanych z zawartą umową, albo gdy reprezentujesz podmiot, który zawiera z nami umowę.# 7: Czy dane są bezpieczne?
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Przeanalizowaliśmy ryzyka, jakie wiążą się z poszczególnymi procesami przetwarzania Twoich danych, a następnie wdrożyliśmy odpowiednie środki bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych. Na bieżąco monitorujemy stan infrastruktury technicznej, szkolimy personel, przyglądamy się stosowanym procedurom, wprowadzamy konieczne usprawnienia.# 8: Jak długo będziemy przechowywać dane osobowe?
Twoje dane osobowe przetwarzamy tak długo, jak to jest uzasadnione w ramach danego celu przetwarzania danych osobowych, w związku z czym okresy przetwarzania różnią się w zależności od celu. Pamiętaj, że zakończenie przetwarzania Twoich danych w ramach jednego celu niekoniecznie musi prowadzić do całkowitego usunięcia lub zniszczenia Twoich danych osobowych, ponieważ ten sam zestaw danych może być przetwarzany w ramach innego celu, przez okres dla niego wskazany. Całkowite usunięcie lub zniszczenie danych następuje w momencie, gdy zakończymy realizację wszystkich celów oraz w innych przypadkach wskazanych w RODO. Poniżej znajdziesz opis okresów przetwarzania:-
-
- Konto użytkownika – dane związane z kontem użytkownika są przetwarzane przez czas funkcjonowania konta użytkownika;
- Realizacja zamówień i zawartej umowy – dane związane z umową są przetwarzane przez czas niezbędny do zawarcia i wykonania umowy;
- Działania podejmowane w celu dokończenia zamówień przez klientów – dane związane z niedokończonymi zamówieniami będą przetwarzane przez okres maksymalnie 6 miesięcy od dnia, kiedy składałeś zamówienie;
- Reklamacje i odstąpienia od umowy – dane związane z reklamacjami i odstąpieniem od umowy są przetwarzane przez czas niezbędny do obsługi reklamacji lub odstąpienia od umowy;
- Newsletter – dane związane z newsletterem będą przetwarzane przez okres korzystania przez Ciebie z newslettera;
- Kontakt i obsługa korespondencji – dane związane z obsługą korespondencji będą przetwarzane przez czas trwania kontaktu pomiędzy nami;
- Obowiązki podatkowe i księgowe – dane związane z wykonywaniem obowiązków podatkowych i księgowych będą przetwarzane przez czas przewidziany w przepisach prawa podatkowego, najczęściej 5 lat od zakończenia roku podatkowego;
- Archiwum – dane związane z archiwum będą przetwarzane do czasu utraty przydatności informacji, które znajdują się w archiwum;
- Ustalenie, dochodzenie i obrona roszczeń – dane związane z roszczeniami będą przetwarzane do czasu przedawnienia roszczeń, przy czym okres przedawnienia roszczeń może się różnić w świetle obowiązujących przepisów prawa (np. w przypadku przedsiębiorców mogą to być 3 lata, a w przypadku konsumentów 6 lat);
- Grupy odbiorców – dane związane z grupami odbiorców będą przetwarzane do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
- Media społecznościowe – zasadniczo, nie mam wpływu na okres przechowywania Twoich danych osobowych w mediach społecznościowych. Są one dostępne w serwisach Facebook, Instagram itp. na zasadach wynikających z regulaminu i polityki prywatności tych serwisów. Nie jesteśmy w stanie usunąć Twoich danych z Facebooka, Instagrama itp. – możesz zrobić to tylko Ty;
- Analiza i statystyka – dane związane z analityką i statystyką będą przetwarzane do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
- Marketing własny – dane związane z marketingiem własnym będą przetwarzane do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
- Organizacja akcji promocyjnych – dane związane z organizacją akcji promocyjnych przetwarzamy przez czas konieczny do przeprowadzenia akcji promocyjnej;
- Narzędzia dodatkowe – dane związane z narzędziami dodatkowymi będą przetwarzane do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
- Obowiązki związane z ochroną danych osobowych – dane związane z ochroną danych osobowych będą przetwarzane do czasu utraty przydatności, skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub upływu okresu przedawnienia naszej odpowiedzialności jako administratora danych osobowych.
-
# 9: Kim są odbiorcy danych osobowych?
Zaryzykujemy stwierdzenie, że współczesny biznes nie jest w stanie obejść się bez usług świadczonych przez podmioty trzecie. My również z takich usług korzystamy. Część z tych usług wiąże się z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Zewnętrzni usługodawcy, którzy biorą udział w przetwarzaniu Twoich danych osobowych, to:-
-
- hostingodawca – na potrzeby przechowywania danych na serwerze;
- dostawca systemu mailingowego – na potrzeby korzystania z systemu mailingowego;
- dostawca czatu – na potrzeby kontaktu za pośrednictwem czatu;
- dostawca systemu wyświetlania pop-up’ów – na potrzeby wyświetlania pop-up’ów;
- biuro rachunkowe – na potrzeby korzystania z obsługi księgowej;
- kancelaria prawna – na potrzeby świadczenia na naszą rzecz usług prawnych;
- obsługa techniczna – na potrzeby prowadzenia prac technicznych dotyczących tych obszarów, w których przetwarzane są dane;
- podmiot realizujący zamówienia, firma kurierska, Poczta Polska – na potrzeby obsługi logistycznej zamówień, których przedmiotem jest produkt fizyczny;
- pozostali podwykonawcy, w szczególności dostawcy rozwiązań informatycznych – na potrzeby współpracy z różnymi podwykonawcami, którzy mogą mieć dostęp do Twoich danych osobowych, jeżeli będą świadczyć usługi w zakresie związanym z takim dostępem.
-
# 10: Czy przekazujemy dane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych?
Tak, część operacji przetwarzania Twoich danych osobowych może wiązać się z ich przekazywaniem do państw trzecich. Przekazujemy Twoje dane osobowe do państw trzecich w związku z korzystaniem z narzędzi wykorzystujących zasoby zlokalizowanych w państwach trzecich, w szczególności w USA. Dostawcy tych narzędzi gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowne mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO, w szczególności poprzez korzystanie ze standardowych klauzul umownych. Aktualnie Twoje dane osobowe są przekazywane do państw trzecich w związku z korzystaniem przez nas z następujących rozwiązań:-
-
- System mailingowy – Mailerlite, Ireland
- Kopia zapasowa danych – Google, USA
-
# 11: Czy korzystamy z profilowania?
Nie podejmujemy wobec Ciebie decyzji opierających się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które wywoływałyby wobec Ciebie skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Ciebie wpływały. Owszem, korzystamy z narzędzi, które mogę podejmować określone działania w zależności od informacji zebranych w ramach mechanizmów śledzących, ale uważamy, że działania te nie mają istotnego wpływu na Ciebie, ponieważ nie różnicują Twojej sytuacji jako klienta, nie wpływają na warunki umowy, jaką możesz z nami zawrzeć itp. Korzystając z określonych narzędzi, możemy np. kierować do Ciebie spersonalizowane reklamy w oparciu o wcześniejsze działania podjęte przez Ciebie w ramach danej Strony czy też podpowiadać Ci produkty, które mogą Cię zainteresować. Mowa tutaj o tzw. reklamie behawioralnej. Zachęcamy Cię do pogłębienia wiedzy na temat reklamy behawioralnej, w szczególności w zakresie kwestii związanych z prywatnością. Szczegółowe informacje, wraz z możliwością zarządzania ustawieniami w zakresie reklamy behawioralnej, znajdziesz tutaj.# 12: Jakie masz prawa?
RODO przyznaje Ci następujące potencjalne uprawnienia związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:-
-
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo do usunięcia danych (jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw, abyśmy przetwarzali Twoje dane, możesz żądać, abyśmy je usunęli);
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych (możesz żądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie danych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Tobą działań, jeżeli w Twojej opinii mamy nieprawidłowe dane lub przetwarzamy je bezpodstawnie);
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (masz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; powinieneś wskazać szczególną sytuację, która Twoim zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez nas przetwarzania objętego sprzeciwem; przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania przez nas danych są nadrzędne wobec Twoich praw lub też, że Twoje dane są nam niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń);
- prawo do przenoszenia danych (masz prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe, które dostarczyłeś nam na podstawie umowy lub Twojej zgody; możesz nam zlecić przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi);
- prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli uprzednio taką zgodę wyraziłeś;
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (jeżeli stwierdzisz, że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego).
-
# 13: Czy korzystamy z cookies i czym one właściwie są?
Nasza strona internetowa, podobnie jak niemal wszystkie inne strony internetowe, wykorzystuje pliki cookies. Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez nasz system teleinformatyczny (cookies własne) lub systemy teleinformatyczne podmiotów trzecich (cookies podmiotów trzecich). W plikach cookies mogą być zapisywane i przechowywane określone informacje, do których następnie systemy teleinformatyczne mogą uzyskiwać dostęp w określonych celach. Niektóre używane przeze nas cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne). Inne cookies są zachowywane na Twoim urządzeniu końcowym i umożliwiają rozpoznanie Twojej przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies). Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies jako takich, możesz zapoznać się np. z tym materiałem.# 14: Na jakiej podstawie korzystamy z plików cookies?
Z plików cookies korzystamy na podstawie Twojej zgody, z wyjątkiem sytuacji, gdy pliki cookies są niezbędne do prawidłowego świadczenia na Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną. Pliki cookies, które nie są niezbędne do prawidłowego świadczenia usługi drogą elektroniczną, pozostają zablokowane do czasu wyrażenia przez Ciebie zgody na korzystanie z plików cookies. Podczas Twojej pierwszej wizyty na danej Stronie wyświetlamy Ci komunikat z pytaniem o Twoją zgodę wraz z możliwością zarządzania plikami cookies, tj. zdecydowania, na które pliki cookies się godzisz, a które chcesz blokować.# 15: Czy możesz wyłączyć pliki cookies?
Tak, możesz zarządzać ustawieniami plików cookies w ramach swojej przeglądarki internetowej. Możesz blokować wszystkie lub wybrane pliki cookies. Możesz również blokować pliki cookies konkretnych witryn. W każdej chwili możesz również usunąć zapisane wcześniej pliki cookies oraz inne dane witryn i wtyczek. Przeglądarki internetowe oferują również możliwość korzystania z trybu incognito. Możesz z niego skorzystać, jeśli nie chcesz, by informacje o odwiedzonych stronach i pobranych plikach zostały zapisane w historii przeglądania i pobierania. Pliki cookies utworzone w trybie incognito są usuwane w momencie zamknięcia wszystkich okien tego trybu. Dostępne są również wtyczki do przeglądarek umożliwiające kontrolę nad plikami cookies, takie jak np. Ghostery. Opcję kontroli nad plikami cookies może zapewniać również dodatkowe oprogramowanie, w szczególności pakiety antywirusowe itp. Ponadto w Internecie dostępne są narzędzia pozwalające na kontrolę nad niektórymi rodzajami plików cookies, w szczególności na zbiorowe zarządzanie ustawieniami reklamy behawioralnej. Dajemy Ci również możliwość kontroli nad plikami cookies bezpośrednio z poziomu naszej strony. Zaimplementowaliśmy specjalny mechanizm do zarządzania plikami cookies, który pozwala Ci blokować te pliki cookies, których sobie nie życzysz. Pamiętaj, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może uniemożliwiać używanie części funkcji dostępnych na naszych stronach oraz powodować trudności w korzystaniu ze Stron, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies. Przykładowo, jeżeli zablokujesz pliki cookies wtyczek serwisów społecznościowych, przyciski, widgety, funkcje społecznościowe zaimplementowane na naszych Stronach mogą być dla Ciebie niedostępne.# 16: W jakich celach korzystamy z plików cookies własnych?
Pliki cookies własne wykorzystywane są do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania poszczególnych mechanizmów naszych stron, takich jak zapamiętywanie zawartości koszyka przez określony czas po dodaniu do niego wybranych produktów, prawidłowe przesyłanie formularzu widocznych na stonach, obsługa form newsletterowych itp. W plikach cookies własnych przechowywana jest również informacja o zdefiniowanych przez Ciebie ustawieniach cookies dokonanych z poziomu mechanizmu do zarządzania plikami cookies.# 17: Jakie pliki cookies podmiotów trzecich są wykorzystywane?
Wykaz narzędzi, które wymagają używania cookies, oraz opis wykorzystywanych cookies znajdziesz w załączniku do niniejszej Polityki prywatności.# 18: Czy kierujemy do Ciebie targetowane reklamy?
Tak, korzystamy z narzędzi zewnętrznych dostawców, w ramach których możemy kierować reklamy do określonych grup docelowych zdefiniowanych w oparciu o różne kryteria takie jak wiek, płeć, zainteresowania, zawód, praca, działania podejmowane uprzednio w ramach naszych stron. Narzędzia te zostały szczegółowo opisane w załączniku do niniejszej Polityki prywatności.# 19: W jaki sposób możesz zarządzać swoją prywatnością?
Odpowiedź na to pytanie znajduje się w wielu miejscach niniejszej Polityki prywatności przy okazji opisywania poszczególnych narzędzi, reklamy behawioralnej, zgody na cookies itp. Niemniej jednak, dla Twojej wygody zebraliśmy jeszcze raz te informacji w jednym miejscu. Poniżej znajdziesz listę możliwości zarządzania swoją prywatnością.-
-
- ustawienia cookies w ramach przeglądarki internetowej;
- wtyczki do przeglądarek wspierające zarządzanie plikami cookies np. Ghostery;
- dodatkowe oprogramowanie zarządzające plikami cookies;
- tryb incognito w przeglądarce internetowej;
- ustawienia reklamy behawioralnej, np. youronlinechoices.com;
- mechanizm zarządzania plikami cookies z poziomu naszej strony;
- Google Analytics Opt-out;
- Google Ads Settings;
- Facebook Ads Settings.
-
# 20: Czy jest jeszcze coś, o czym powinieneś wiedzieć?
Jak widzisz, tematyka przetwarzania danych osobowych, wykorzystywania plików cookies i zarządzania ogólnie pojętą prywatnością jest dość skomplikowana. Dołożyliśmy wszelkich starań, by niniejszy dokument dostarczył Ci jak najdalej idącej wiedzy w ważnych dla Ciebie kwestiach. Jeżeli cokolwiek jest dla Ciebie niejasne, chcesz dowiedzieć się więcej lub po prostu porozmawiać o Twojej prywatności, napisz do nas na adres odo@smoczesny.pl.# 22: Czy ta Polityka prywatności może podlegać zmianom?
Tak, możemy modyfikować tę Politykę prywatności, w szczególności ze względu na zmiany technologiczne oraz zmiany przepisów prawa. Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, o każdej zmianie Polityki prywatności otrzymasz wiadomość. Zmiany Polityki prywatności zaczynają obowiązywać najwcześniej po 7 dniach. Wszystkie archiwalne wersje Polityki prywatności podlinkowane są poniżej.Załącznik do Polityki prywatności
WYKAZ NARZĘDZI WYKORZYSTUJĄCYCH PLIKI COOKIES-
- Google Analytics – Korzystamy z narzędzia Google Analytics zapewnianego przez amerykańską spółkę Google LLC. W celu korzystania z Google Analytics, zaimplementowany został w kodzie strony specjalny kod śledzący Google Analytics. Kod śledzący wykorzystuje pliki cookies dotyczące usługi Google Analytics. W każdej chwili możesz zablokować kod śledzący Google Analytics, instalując dodatek do przeglądarki udostępniany przez Google. Google Analytics w sposób automatyczny gromadzi informacje na temat Twojej aktywności na naszej stronie. W ramach Google Analytics mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych. Dzięki zgromadzonym w ten sposób informacjom, możemy prowadzić analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej i prowadzić statystyki z tym związane, a następnie wyciągać wnioski z tej statystki w celu projektowania rozwiązań poprawiających efektywność strony. Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z wykorzystywaniem przez Google danych z witryn i aplikacji, które korzystają z usług Google, zachęcamy do zapoznania się z tymi informacjami.
- Meta Pixel – Korzystamy z systemu reklamowego Meta zapewnianego przez amerykańską spółkę Meta Platform Inc. W celu kierowania do Ciebie reklam spersonalizowanych pod kątem Twoich zachowań na naszej stronie zaimplementowaliśmy w ramach strony Pixel Meta, który w sposób automatyczny informacje na temat Twojej aktywności na naszej stronie przesyłane następnie do systemu reklamowego Meta. W ramach systemu reklamowego Meta mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych. Dzięki zgromadzonym w ten sposób informacjom jesteśmy w stanie wyświetlać Ci reklamy w ramach systemu reklamowego Meta w zależności od Twoich zachowań na naszej stronie oraz prowadzić pomiary skuteczności realizowanych kampanii reklamowych w celu wyciągania wniosków pozwalających na optymalizację tych kampanii pod kątem efektywności. Spółka Meta Platform Inc. może łączyć informacje zbierane z wykorzystaniem Pixel Meta z innymi informacjami o Tobie gromadzonymi w ramach korzystania przez Ciebie z serwisów zarządzanych przez spółkę (m.in. Facebook, Instagram) i wykorzystywać dla swoich własnych celów, w tym marketingowych. Takie działania Meta nie są już zależne od nas, a informacji o nich możesz szukać bezpośrednio w polityce prywatności Meta. Z poziomu swojego konta na Facebooku możesz również zarządzać swoimi ustawieniami prywatności. Tutaj znajdziesz przydatne informacje w tym zakresie.
- Google Ads – Korzystamy z funkcji remarketingowych dostępnych w ramach systemu reklamowego Google zapewnianego przez amerykańską spółkę Google LLC. Przy okazji odwiedzin naszej strony internetowej automatycznie pozostawiany jest w Twoim urządzeniu plik remarketing cookie firmy Google, który zbiera informacje na temat Twojej aktywności na naszej stronie. Dzięki zgromadzonym w ten sposób informacjom jesteśmy w stanie wyświetlać Ci reklamy w ramach sieci Google w zależności od Twoich zachowań na naszej stronie. Przykładowo, jeżeli wyświetlisz jakiś produkt, informacja o tym fakcie zostanie odnotowana przez plik remarketing cookie, co sprawi, że będziemy mogli skierować do Ciebie reklamę dotyczącą tego produktu lub jakąkolwiek inną, którą uznamy za właściwą. Reklama ta zostanie wyświetlona Ci w ramach sieci Google podczas korzystania przez Ciebie z Internetu, przeglądania innych stron internetowych itp. Podkreślamy, że używając Google Ads, korzystamy wyłącznie z Informacji Anonimowych. Używając Google Ads, jesteśmy jedynie w stanie definiować grupy odbiorców, do których chcielibyśmy, by nasze reklamy docierały. Na tej podstawie Google podejmuje decyzję, kiedy i w jaki sposób zaprezentuje Ci naszą reklamę. Jeżeli nie chcesz otrzymywać personalizowanych reklam, możesz zarządzać ustawieniami reklam bezpośrednio po stronie Google: https://adssettings.google.com/. Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z wykorzystywaniem przez Google danych z witryn i aplikacji, które korzystają z usług Google, zachęcamy do zapoznania się z tymi informacjami.
- MailerLite – Korzystamy z systemu mailingowego MailerLite zapewnianego przez irlandzką spółkę MailerLite Limited. Formularze zapisu na listy mailingowe osadzane na naszych stronach mogą wykorzystywać technologię plików cookies na potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania tych formularzy oraz mierzenia ich konwersji. Do informacji gromadzonych w plikach cookies MailerLite w celu prawidłowego funkcjonowania formularzy nie mamy dostępu – interesuje nas tylko, żeby formularz działał prawidłowo. Jeżeli chodzi o mierzenie konwersji formularzy zapisu, mamy dostęp wyłącznie do anonimowych informacji statystycznych. Ponadto, korzystamy z dodatkowej funkcji systemu MailerLite polegającej na kontroli częstotliwości wyświetlania Ci pop-up’ów z formularzami zapisu na listy mailingowe. W tym celu wykorzystywany jest plik cookie MailerLite, który przechowuje informacje o wyświetleniu Ci pop-up’u w celu niewyświetlania Ci go ponownie przez określony czas.